נציבות תלונות הציבור: תאגיד מי בת ים גובה חיוב יתר תעריף ב באופן מניפולטיבי

מאי 2014 – מדובר בתלונה על האופן שבו עורך תאגיד מים וביוב מי בת ים את החיובים התקופתיים. תאגיד מי בת ים מחייב משך תקופת מה בחוסר ולאחר מכן הוא משלים את הפער, ובכל חלק מהצריכה מחויבת על תעריף ב הגבוה בכ- 60 אחוזים.

באופן לא מפתיע תאגיד מי בת ים חזר על אותה "טעות" שנתיים ברציפות.

תוצאות בדיקת התלונה שביצע ע"ד רוני פליט מנציבות תלונות הציבור מעלה כי התאגיד חייב את הצרכן המתלונן בכ- 60 שקל חיוב יתר. לא מן הנמנע כי תושבים רבים נוספים סובלים מה"טעות" הסדרתית החוזרת מידי שנה של תאגיד מי בת ים ובכך משלשל התאגיד לכיסו מיליוני שקלים מתושבי העיר על לא כלום. עו"ד רוני פליט לא ביצע הבדיקה על צרכנים נוספים חרף החשש הכבד סביב חיובי היתר של תאגיד מי בת ים.

להלן תגובתו של עו"ד רוני פליט למתלונן:

נציבות תלונות הציבור: תאגיד מי בת ים גובה חיוב יתר תעריף ב באופן מניפולטיבי
נציבות תלונות הציבור: תאגיד מי בת ים גובה חיוב יתר תעריף ב באופן מניפולטיבי

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s